Monikanavaisen asiakaspalvelun ulkoistamisen avulla saapuvien asiakasviestien tai -puheluiden käsittelyaika pysyy kurissa esimerkiksi arkipyhinä taikka sesonkiaikana. Kouluttautuneet kieliammattilaisemme hoitavat vaikeimmatkin tapaukset kuntoon paitsi suomeksi myös mm. englanniksi, ruotsiksi tai venäjäksi – kirjallisesti tai suullisesti. Ota yhteyttä, kun tarvitset muun muuassa:
- puhelinasiakaspalvelua suomeksi, englanniksi, ruotsiksi ja venäjäksi
- asiakaspalvelua sähköpostitse eri kielillä
- reaaliaikaista asiakasneuvontaa (chat ja some)
- reklamaatiotilanteiden henkilökohtaista käsittelyä
Hinnat alkaen 36 €/työtunti (alv 0 %).
Asiakaspalvelun ulkoistaminen käännöstoimistollemme on myös selkeästi taloudellisin ja järkevin vaihtoehto, sillä tilaaja maksaa vain toteutuneesta työstä. Meillä on aina riittävä määrä resursseja käytössä oli kyse sitten yksipäiväisestä tuurauksesta tai vaikkapa jatkuvasta yhteistyöstä.
Ulkoistettu asiakaspalvelu tapahtuu aina tilaajan omilla työkaluilla, jotta työpanoksemme olisi mahdollisimman läpinäkyvä laskutuksen ja laadunvalvonnan näkökulmasta. Tilaajan visiot, toiveet ja ohjeistukset otetaan huomioon kaikessa toiminnassamme.
Voimme olla se kauan odotettu lisäapu, joka ei lomaile eikä sairastele, on aina ajoissa paikalla ja maksaa vain budjetoidun kustannuksen verran. Pyydä ilmainen tarjous, jotta voisimme räätälöidä juuri teidän tarpeisiinne sopvan kokonaisuuden – ilman sitoutumispakkoa.